Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Lonnie Krimme - Regnskabschef

Mobil:​

E-mail:

Lonnie Krimme

 Regnskabschef

Stilling

Regnskabschef

Faglig profil

Regnskabschef med 21 års erfaring

  • Opstart af virksomheder
  • Projektstyring, primært i byggebranchen
  • Opstart og implementering af regnskabssystemer, herunder C5, NAV16, E-conomic, Mammut, Oracle, AS400
  • Ansvarlig for alle regnskabsfunktioner, herunder debitor, kreditor, finans, diverse afstemninger, momsregnskab, årsregnskab til revisor, joint venture sager
  • Ansvarlig for garantistillelser, herunder oprettelse og videreformidling
  • Ansvarlig for bankintegration til regnskabssystem
  • Ansvarlig for løn til medarbejdere for funktionærer og timelønnede i Danløn, Bluegarden og EG Lønservice
  • Ansvarlig for udvikling af medarbejdere
  • Ansvarlig for ansættelse indenfor regnskab
  • Ansvarlig for indrapportering til SKAT
  • Ansvarlig for lønsumsindberetning til Dansk Byggeri
  • Ansvarlig for refusionssøgning
  • Erfaring med nationalt og globalt samarbejde
  • Udvikling og implementering af uddannelsesmateriale

​​

Erhvervserfaring

​Regnskabschef, KBS BYG A/S & Københavns Byggestyring A/S, KBS Tømrer, KBS Murer
2005 -


​Ansvarlig for:
Regnskabschef med ansvar for 4 virksomheders bogholderi og løn.
Opstart af virksomheder og tilhørende økonomisystemer og lønsystemer. Udvikling og implementering af samtlige processer i bogholderi og løn, med speciale i projektstyring. Ansvarlig for virksomhedernes samarbejde med banker. Ansvarlig for indberetning og refusionssøgning. Ansvarlig for rekruttering af regnskabsassistenter.

Regnskabsassistent, tesa A/S
September 2003-Marts 2007

Ansvarlig for:
Regnskabsansvarlig for de baltiske lande; Estland, Letland og Litauen i Shared Service Center.

Regnskabsassistent, MT Højgaard
Oktober 2000 – September 2003

Ansvarlig for:
Regnskabsassistent med ansvar for alle debitor og kreditor funktioner.

Ansvarlig for:
garantistillelser vedrørende bygherre og underleverandører. Derudover ansvarlig for måneds- og årsafslutning og diverse afstemninger. Projektarbejde med implementering af nyt økonomisystem Axapta.

Regnskabsassistent, PR Reklame
Januar 1999 – september 2000

Ansvarlig for:
Regnskabsassistent med ansvar alle bogholderiets opgaver.

Administrativ funktion

Medarbejder i KBS BYG A/S

Uddannelse

1997-1997 - Uddannelse i almen bogføring/økonomi, VUC Vestvolden

1994-1996 - Kontoruddannelsen med speciale i regnskab, Copenhagen
Business College

Efteruddannelse

2016 - Kursus, skat og moms for regnskabschefer
2013 - Kursus i ansættelsesret og personalejura
2012 - Kursus Mammut, årsafslutningsseminar
2006 - Kursus i regneark for administrative funktioner
2003 - Merkonomkursus, ledelse og samarbejde
2001 - Merkonomkursus, virksomhedsorganisation
2000 - Kursus, MS-Access 2000
1998 - Merkonomkursus, virksomhedsøkonomi​

IT Kompentencer

  • ​Microsoft Office, Word, Excel, Power Point og Outlook
  • NAV16
  • C5
  • SAP
  • E-conomic
  • Mammut
  • Axapta
  • Oracle
  • AS400 (PC Mellemkalk)
  • Fangebogholderiet, lønsystem, Anstalten ved Herstedvester
  • Danløn
  • EG Lønservice
  • Bluegarden
  • Kendskab til netbankssystemer